miercuri, 13 iunie 2012

Pasi importanti inainte

     Dupa cum sugereaza si titlul postarii, am facut ceva pasi destul de mari in spre realizarea mea ca chitarist. Pe langa faptul ca am inceput sa invat gama Major, care ma ajuta in improvizatiile si in solourile rapide foarte mult, sunt intr-o trupa. Partea proasta este ca trebuie sa astept un an sa ma duc la facultate pot incepe repetitiile, deoarece colegii de trupa sunt din Bucuresti si imi este foarte greu acum sa ajung la ei regulat. Poate in vara asta sa pot ajunge macar de trei-patru ori pe la Bucuresti, si atunci mai mult sa pierdem timpul prin "marele oras". Momentan suntem doar doi chitaristi si un vocalist. Ah? Cine sunt? Vocalistul este vocalista defapt, Sanziana Niculae. S-ar putea ca multi dintre voi sa fi auzit de ea. Am fost colegi de clasa in gimnaziu si am pastrat legatura. Celalalt chitarist (tot o chitarista defapt) este Ana-Maria Bibescu, o colega de liceu de-a Sanzienei cu care m-am cunoscut la majoratul acesteia (Sanziana). Nu zic nu, posibil sa fi auzit si de ea. Si cum se gandeau ele sa faca o trupa, am zis ca ar fi sansa mea si am intrebat daca pot sa fac si eu parte din aceasta trupa. Spre uimirea si bucuria mea, am fost acceptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu