vineri, 25 mai 2012

Prima mea melodie

Se pare ca a venit timpul sa compun si eu o melodie. Si asta am si facut. De luni, 21 mai, tot incerc acorduri si riffuri care s-ar potrivi cu ce vreau eu (desi nici eu nu stiam ce vreau) si astazi am ajuns la un compromis. Am ramas pe acordurile A, C si D ca acorduri de fundal cu mici variatii pe chitara lead (C se transforma in Cadd9 etc. ). Tobele au fost cel mai greu de realizat. Am incercat sa le fac folosind Fruity Loops, dar nu stiu sa il folosesc prea bine asa ca nu am stiut sa fac decat o mica portiune de 2 secunde cu tobe pe care a trebuit mai apoi sa o multiplic pe tot parcursul melodiei in Audacity. Inainte imi parea greu, dar acum nu m-as mai opri din compus. Si asta o sa si fac, o sa continui sa compun melodii. Cine stie..poate ma observa cineva si pe mine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu