marți, 22 mai 2012

Perioada coverelor

    Dupa ce m-am asigurat ca pot tine o melodie de la cap pana la coada mi-am zis ca ar fi frumos sa fac un cover. Era prin decembrie 2011, tocmai invatasem Crying de Joe Satriani si am decis ca aceasta va fi melodia pe care voi face primul cover. Ce-i drept, a iesit prost, chiar foarte prost. Dar nu am fost descurajat si cei care au vizualizat videoclipul au fost chiar foarte indulgenti cu mine. Sunetul a fost destul de prost, foloseam Amplitube 3 deoarece nu aveam amplificator la momentul acela. Pana si camera video m-a tradat, s-a inregistrat intrerupt si videoclipul avea calitate foarte proasta (am incercat sa ascund lucrul asta facand imaginea alb-negru dar nu a fost foarte reusita incercarea mea).
    A urmat un cover facut dupa melodia Shine on you crazy diamond de Pink Floyd. Nici acela nu a iesit foarte bine deoarece a fost greu sa ma sincronizez cu fundalul pe partea de intro. Dupa ce au inceput sa cante tobele mi-a fost mai usor. Nu exista filmare deoarece bateria la camera video m-a lasat exact in minutul 2. Un pas inainte as putea spune, comparat cu Crying a fost mai bun.
    Tot in decembrie am avut si prima reprezentatie live, la un bal la mine la liceu. Am cantat impreuna cu un coleg melodia Shine on you crazy diamond, el cantand la clape. Am repetat foarte mult si munca noastra a dat roade, melodia a iesit aproape perfect, cu mici greseli, dar bine. Si chiar daca am fost amandoi foarte tensiotati pe scena, cei care au urmarit au spus ca paream relaxati, ca si cum nu am fi avut public in fata noastra.
     Tot mergand inainte in timp a urmat o perioada destul de activa, ianuarie-aprilie 2012, cand am facut 6 coveruri. In ordine :Ten words, Starry Night, Out of the sunrise, Revelation, A train of angels si Lights of heaven, toate de Joe Satriani (da, este idolul si modelul meu cum poate am mai mentionat). La fiecare melodie am folosit pedale diferite. Nu am nicio melodie in care sa folosesc aceleasi pedale, deoarece experimentam foarte mult si incercam sa imi gasesc sunetul potrivit. Acum se pare ca m-am fixat pe un sunet destul de bogat si plin, dar il modific putin aproape zilnic.
    Doua evenimente recente au fost reprezentatiile de pe 13 si 17 mai 2012. Am cantat alaturi de un prieten, prima data 3 melodii, Amintiri cu haiducii, Rocking in the free world si o improvizatie pe un jam track gasit pe youtube. Nu ne-a iesit bine deloc dar macar ne-am distrat. Cel de pe 17 a fost ceva mai lung , am cantat Vara asta, Vis pierdut, Wish you were here (melodie dupa care am promis ca nu mai cant in viata mea vocal sau macar pana imi mai antrenez vocea putin) si o tenvativa de Vinovatii fara vina la care ne-am incurcat si a trebuit sa renuntam la ea. Nu a iesit prea bine dar poate si din cauza ca timpul in care am putut repeta a fost foarte scurt, o zi mai exact. La final ne-am mai salvat imaginea cu Revelation de Joe Satriani. Oricum era sa imi pierd viitorul coleg de trupa, deoarece a vrut sa se lase de chitara si de muzica. Dar este bine ca s-a razgandit si vrea sa invete mai bine sa cante.
     Cam astea sunt toate cantarile mele, pe langa 2-3 dati, cand am avut ocazia sa imi scot chitara afara intrun loc mai ferit de lume (ca de...se strange poporul cand canta cineva la un instrument, mai mult sa ma puna sa cant manele decat sa asculte <bineinteles ca nu am cantat asa ceva>) si in acele dati a fost chiar frumos si cu siguranta o sa imi mai scot acustica de la naftalina pentru alte iesiri de acest gen.




Keep on rocking!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu